Prima di risponde à a quistione, discutemu prima ciò chì sò a temperatura di distorsione di u calore è a temperatura di fusione di i fogli di PVC?
A stabilità termica di e materie prime PVC hè assai povera, cusì stabilizzatori di calore deve esse aghjuntu durante a trasfurmazioni per assicurà u rendiment di u produttu.
A temperatura operativa massima di i prudutti tradiziunali di PVC hè di circa 60 °C (140 °F) quandu a deformazione termica cumencia à accade. A temperatura di fusione hè di 100 °C (212 °F) à 260 °C (500 °F), secondu l'additivu di fabricazione PVC.
Per i machini CNC, quandu si taglianu a foglia di schiuma di PVC, una quantità più bassa di calore hè generata trà l'utillita di taglio è a foglia di PVC, circa 20 ° C (42 ° F), mentre chì quandu si taglianu altri materiali cum'è HPL, u calore hè più altu, circa 40 °C (84 °F).
Per u taglio laser, secondu u materiale è u fattore di putenza, 1. Per u tagliu senza metallu, a temperatura hè di circa 800-1000 ° C (1696 -2120 ° F). 2. A tampiratura per cutting metal hè di circa 2000 ° C (4240 ° F).
I pannelli di PVC sò adattati per u processu di macchine utensili CNC, ma micca adattati per u taglio laser. L'alta temperatura causata da u taglio laser pò causari u bordu di PVC per brusgià, giallu, o ancu ammorbidisce è deforma.
Eccu una lista per a vostra riferenza:
Materiali adatti per il taglio a macchina CNC: pannelli in PVC, inclusi pannelli in PVC espanso e pannelli rigidi in PVC, pannelli in schiuma WPC, pannelli in cemento, pannelli HPL, pannelli in alluminio, pannelli ondulati in PP (pannelli in PP correx), pannelli in PP solidi, pannelli in PE è ABS.
Materiali adattati per u taglio di a macchina laser: legnu, pannelli acrilichi, pannelli PET, metallu.
Tempu di Postu: Sep-09-2024